Wybrane
komentarze osób uczestniczących w szkoleniach prowadzonych przez adw. Łukasza
Świderka:
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
Reklamacje i zwroty towaru zakupionego na odległość.
„Oceniam wysoko poziom merytoryczny zajęć prowadzonych
przez Pana Łukasza Świderka, niewątpliwie jest to trener o bogatym
doświadczeniu zawodowym. Wiedzę przekazywał w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich
uczestników. Program i treść szkolenia bardzo interesujące. Wszystkie tematy
zostały poparte przykładami z codziennej pracy.”
Umowy
o roboty budowlane.
„Prowadzący szkolenie umiejętnie skupia uwagę słuchaczy
na swoich wypowiedziach. Stosowane słownictwo przyjazne dla osób nieposiadających
wiedzy prawniczej.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i
spedycji.
„Trener przeprowadził szkolenie w sposób profesjonalny i
ciekawy, reprezentując wysoki poziom wiedzy merytorycznej oraz bogate
doświadczenie. Wiedza wyniesiona ze szkolenia na pewno znajdzie zastosowanie w
mojej pracy zawodowej.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji, reklamacje i
dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji.
„ Wysoko oceniamy poziom merytoryczny zajęć i materiałów
dydaktycznych oraz wiedzę teoretyczna i praktyczną prowadzącego szkolenie.
Szkolenia były przygotowane
profesjonalnie zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji po nowelizacji.
„Szkolenia
prowadzone były metodą aktywnego
uczestnictwa w zajęciach. Prowadzący Pan Łukasz Świderek wykazał się bardzo
dobrą umiejętnością przekazywania swojej wiedzy, chętnie odpowiadał na
wszystkie pytania uczestników, co pozwoliło na przedyskutowanie problemów z
jakimi borykamy się na co dzień w pracy zawodowej. Prowadzący bez wątpienia
dysponuje ogromną wiedzą merytoryczną.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji w branży
Automotive.
„Poziom przygotowania wykładowcy do zajęć bardzo dobry,
bardzo dobre zaangażowanie wykładowcy w prowadzenie szkolenia, bardzo dobra
umiejętność przekazywania wiedzy przez wykładowcę. Bardzo ciekawe szkolenie,
dużo przykładów i odpowiedzi na zadawane pytania.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Zagadnienia będące przedmiotem szkolenia zostały
przedstawione w sposób przystępny i zrozumiały. Poparte praktycznymi
przykładami i obowiązującą w temacie szkolenia wykładnią prawa.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Podczas szkolenia pozyskałem niezbędną wiedzę oraz
cenne wskazówki, które wykorzystuję w codziennej pracy. Osoba prowadząca
szkolenie wykazała się głęboką wiedzą merytoryczną, która potrafi poprzeć
praktycznymi przykładami, dzięki temu przyswojenie wiedzy było dużo łatwiejsze.
Oceniam szkolenie jako bardzo interesujące oraz przydatne w pracy zawodowej.
Szkolenia odbywały się w miłej i przyjaznej atmosferze sprzyjającej
przyswajaniu wiedzy”.
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i
spedycji.
„Szkolenie spełniło moje oczekiwania i doskonale wpisało
się w zakres codziennych zadań
zawodowych. Prowadzący przekazał wiedzę w sposób klarowny i zrozumiały. Wykazał
się również pełnym zaangażowaniem oraz wysokim poziomem i rzeczowością
przekazywanych treści podczas zajęć.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji. Zawieranie
umów gospodarczych i należyte ich zabezpieczenie.
„Wysoko oceniamy poziom merytoryczny zajęć i materiałów
dydaktycznych oraz wiedzę teoretyczną i praktyczną prowadzącego szkolenie.
Szkolenie było przeprowadzone z zachowaniem najwyższych standardów.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Wysoko oceniam wiedzę praktyczną i merytoryczną
wykładowcy, który zaktywizował grupę
szkoleniową i udzielał wyczerpująco odpowiedzi na zadawane pytania. Na bieżąco
rozpatrywane były trudne reklamacje. Uczestnictwo w szkoleniu pozwoliło mi uzyskać
kompleksową i praktyczną wiedzę na temat prawnych reklamacji konsumenckich. Ogólna
ocena szkolenia bardzo dobra.”
Reklamacje i zwroty towaru zakupionego na odległość.
„Prowadzący
szkolenie „Reklamacje i zwroty towaru zakupionego na odległość..." posiada
dużą wiedzę, konkretne przykłady, rzeczowe informacje, bardzo dobra komunikacja
ze słuchaczami. Szkolenie godne polecenia.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Prowadzący
szkolenie bardzo dobrze przygotowany do zajęć. Bogata wiedza z tematu
szkolenia. Bardzo dobra organizacja szkolenia. Ogólna ocena szkolenia bardzo
dobra.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
“Szkolenie
rozszerzyło moją wiedzę na temat reklamacji. Bardzo dobra organizacja szkolenia
od momentu pojawienia się w hotelu. Wszystko jasno, przejrzyście zdefiniowane i
realizowane zgodnie z planem. Polecam.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Bardzo dobry szkoleniowiec, dociera do słuchacza w
przekazywaniu wiedzy. Organizacja szkolenia profesjonalna. Jestem bardzo
zadowolona z uczestnictwa w szkoleniu.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący
szkolenie posiada umiejętność przekazywania wiedzy oraz dobry kontakt z grupą.
Ogólna ocena szkolenia bardzo dobra.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany
merytorycznie do tematu szkolenia. W czytelny sposób przekazuje wiedzę,
komunikatywny. Szkolenie perfekcyjnie przygotowane pod względem organizacyjnym.
Szkolenie przydatne w mojej pracy zawodowej.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Osoba prowadząca szkolenie jest bardzo dobrze
przygotowana, dobry przekaz. Organizacja szkolenia super.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący szkolenie z ogromną wiedzą, ogromna i
perfekcyjna znajomość tematu. Szkolenie zorganizowane bardzo sprawnie. Przemiła
obsługa. Dbałość o uczestników. Bardzo dobre miejsce szkolenia. Szkolenie
bardzo ciekawe, prowadzone w dobrym tempie. Polecam to szkolenie innym.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący szkolenie wykazujący właściwe kompetencje i
przygotowanie merytoryczne. Dysponuje szeroką wiedzą praktyczną.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Wykładowca bardzo komunikatywny, przystępnie i merytorycznie
prezentujący temat. Ogólna ocena szkolenia bardzo dobra.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Prowadzący szkolenie bardzo zaangażowany. Umożliwiający
kursantom wypowiadanie się. Konstruktywna dyskusja poparta przykładami.
Organizacja szkolenia bardzo dobra.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Wykładowca bardzo dobrze przygotowany i zaangażowany w
przeprowadzenie szkolenia. Cierpliwie i wyczerpująco odpowiadający na każde
pytanie uczestników.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Prowadzący szkolenie kompetentny, dobrze przygotowany i
komunikatywny. Organizacja szkolenia profesjonalna.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Prowadzący szkolenie Pan Łukasz Świderek ciekawie i w
wyczerpujący sposób przekazuje informacje. Szkolenie zorganizowane na
najwyższym poziomie. Wiedza uzyskana dzięki szkoleniu zostanie wykorzystana w
pracy zawodowej.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Prowadzący szkolenie przygotowany w pełnym zakresie,
profesjonalne podejście do tematów i zagadnień. Organizacja szkolenia również
profesjonalna.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący szkolenie "Prawne aspekty rozpatrywania
reklamacji..." to super praktyk.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Cieszę się, że korzystałam ze szkolenia "Prawne
aspekty rozpatrywania reklamacji". Dużą zaletą jest, że szkolenie odbywało
się w formie dyskusji, zgłaszania pytań.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Szkolenie bardzo ciekawe i przydatne nie tylko w pracy zawodowej.”
Prawne
aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący
szkolenie posiada umiejętność przekazywania wiedzy oraz dobry kontakt z grupą.
Ogólna ocena szkolenia bardzo dobra.”
Prawne
aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący
szkolenie z zakresu reklamacji bardzo dobrze przygotowany merytorycznie do
tematu szkolenia. W czytelny sposób przekazuje wiedzę, komunikatywny. Szkolenie
perfekcyjnie przygotowane pod względem organizacyjnym. Szkolenie przydatne w
mojej pracy zawodowej.”
Umowy
o roboty budowlane.
„Wykładowca
bardzo dobrze przygotowany, jasno przekazywane informacje. Organizacja
szkolenia bardzo dobra.”
Prawne
aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Osoba
prowadząca szkolenie bardzo dobrze przygotowana, dobry przekaz. Organizacja
szkolenia super.”
Prawne
aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Prowadzący
szkolenie z ogromną wiedzą, ogromna i perfekcyjna znajomość tematu. Szkolenie
zorganizowane bardzo sprawnie. Przemiła obsługa. Dbałość o uczestników. Bardzo
dobre miejsce szkolenia. Szkolenie bardzo ciekawe, prowadzone w dobrym tempie.
Polecam to szkolenie innym."
Prawne
aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Osoba
prowadząca szkolenie "Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji..." ma
wielkie doświadczenie, szeroką wiedzę, biegłą znajomość tematu szkolenia,
umiejętność przekazania wiedzy. Wykorzystanie optymalne czasu, odpowiednia
ilość przerw. Ogólna ocena szkolenia bardzo dobra.”
Umowy
o roboty budowlane.
„Prowadzący
szkolenie kompetentny, obrazowo przedstawia problemy, liczne przykłady "z
życia wzięte". Szkolenie przydatne, szeroko omawiane problemy. Szkolenie
przeprowadzone w sposób profesjonalny.”
Umowy
o roboty budowlane.
„Osoba
prowadząca szkolenie miła, kompetentna. Bardzo sprawna organizacja. Szkolenie
bardzo przydatne.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Prowadzący szkolenie przygotowany w pełnym zakresie, profesjonalne podejście
do tematów i zagadnień. Organizacja szkolenia również profesjonalna.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Cieszę
się, że korzystałam ze szkolenia "Prawne aspekty rozpatrywania
reklamacji". Dużą zaletą, iż odbywało się w formie dyskusji, zgłaszania
pytań.”
Reklamacje i zwroty towaru zakupionego na odległość.
„Prowadzący
szkolenie posiada dużą wiedzę, konkretne przykłady, rzeczowe informacje, bardzo
dobra komunikacja ze słuchaczami. Szkolenie godne polecenia.”
Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji.
„Trener jest zarówno
teoretykiem, jak i doświadczonym praktykiem znającym specyfikę TSL. Regulacje
prawne związane z tematyką szkolenia były wsparte interesującymi przykładami z
bieżącej praktyki zawodowej prowadzącego szkolenie. Trener zachęcał uczestników
szkolenia do zadawania pytań i mimo ograniczeń czasowych odpowiadał na nasze
pytania obszernie, zalecając także do sięgania do dostępnych regulacji
prawnych. Spotkanie było dynamiczne, interaktywne, głównie dzięki prowadzącemu
i zaangażowaniu uczestników.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Wysoko oceniam
poziom merytoryczny zajęć i materiałów dydaktycznych oraz wiedzę teoretyczną i
praktyczną prowadzącego szkolenie. Szkolenie było przeprowadzone z zachowaniem
najwyższych standardów.”
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji.
„Wysoko oceniamy
poziom merytoryczny zajęć i materiałów dydaktycznych oraz wiedzę teoretyczną i
praktyczną prowadzącego szkolenie. Szkolenia były przygotowane profesjonalnie
zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.”
Aktualne przepisy reklamacyjne.
„Wiedza wykładowcy ogromna, szkolenie prowadzone
dynamicznie, ciekawie.”
Aktualne przepisy reklamacyjne.
„Bardzo dobry prowadzący – merytoryczny oraz umiejący
prowadzić szkolenie, wykład.”
Prawne aspekty reklamacji – interpretacje prawne i
wskazówki.
„Najmocniejszą stroną szkolenia była wiedza prowadzącego
i umiejętność przekazywania informacji.”
|